Wednesday, February 8, 2012

if you cant handle my worst, you aint getting my best

Heihoooo.. pole viitsinud jälle kauakaua kirjutada.. viimane kord jäin siis sinna, kui Karlo sünnale minek oli vist? Igatahes, linna me ei jõudnud. Isa viis meid ise Külitsele, enne võtsime veel Haini, Rene ja Kaspari peale. Normik oli, mingi 3 ajal öösel tõi Karlo vend meid Tartu tagasi ja edasi liikusime taksoga kodukeste poole. Noh algul tegelikult kõndisime, haleeeeeekülm oli;D Öäöüä, järgmistest päevadest mai oska enam midagi kirjutada.. linnas ja igalpool olen käinud. Ma ütlen, et kui ma kohe oma möllud kirja ei saa, siis hiljem mäletan nii väheseid asju ;D Ahjaa, eelmisel reedel käisin äöäöä vanaema õe tütre lõpetamisel, pärast käisime väljas söömas ja liikusime koju. Pmst isa oli Tlnas, õde läks vanaema juurde ja emps läks sõbranna ja teistega välja. Käisin õhtul korra Piku juures ja siis liikusime mintsa. Allu v keegi ellas mulle mingiaeg ja siis nad liikusid ka minu juurde Diana,Dastini,Savi,Rellu,Silveri ja mingi tundmatu tüdrukuga. Algselt oli jutt, et tund aega, aga läks VEITS üle;D meiega liitus veel Patrick ka oma söberitega. Mingi umb 1ni see jama meil kestis.. pärast seda viimased koristused ja läksin tudule.
 Homme lähme Kätziga vist Ränduri pubisse ja reedel on ka plaanis väike Shakespeare tiir teha tsikkidega;D. Ja ma pean mainima, et nv aina läheneb ja see on supeeer!!

No comments:

Post a Comment