Sunday, February 19, 2012

Maasika klaarika

Mu kallid, jälle pole jõudnud varem kirjutada ;D aga et ilma suurema mölata, siis peale Shakespeare'i tiiru käisime Kätuga minu kodust läbi ja liikusime Piku poole. Karlo, Karmo, Sten, Rein, Savi, Tanel, Kevin, Silver ja Patrick oma sõpradega liitusid ka mingiaeg. Kujunes väga tore õhtu, sai madratsitega alla lastud trepist ja muud möllu:) Järgmine päev värvisime juuksed ära Kätzil, läksime minu poole, Kätz liikus ka koju mingiks ajaks. Käisin pesus ja jutud, siis jõudis Kätz tagasi ja hiljem tuli Kristi ka. Pmst varsti liikusime Piku poole jälle, käis vähe hullem sättimine;D Siis umb 7ks jõudsime peopaika, seal oli kohutavalt külm, pmst terve aeg mil me seal olime, oli mul 2 jopet seljas.. Külmavares nagu ma olen;D Mingi üks soojapuhur vms oli ka, kus me kükitasime koguaeg. Mingi 1 ajal juba liikusime Piku juurde tagasi osa rahvaga. Ma liikusin vist üsna varsti magama ka, kui mai eksi..  Järgmisel päeval koristasime ja värki. Burksi poolt käis läbi selle nv jooksul ikka väga palju rahvast, mõndasi ise Burksiga ei näinudki. Aga see selleks, nv oli hääkas :) Koolis on läinud tavaliselt, hetkeseisuga päris normik hinded. Linnas sai ka paar korda käidud, söömas ja igalpool Burksi ja muude loomadega. ;D Eile või nüüd siis juba üleeile ehk reedel läksime Eleriniga rongiga Jõgevale, peaaegu oleks maha jäänd kh;D Ootasime vales kohas algul. Kell 7 jõudsime Jõgevale, Keidy ja Sille tulid vastu meile, käisime poes ja liikusime Kaude. Väga norm koht oli:) + Väga mõnus õhtu, öö ja hommik oli ka, va mõned mõttetud draamakesed, mille mõne inimese olematu mõistus põhjustas;) Täpset kellaaega ei mäleta, aga lõunaajal kunagi sai maale ka mindud ja kell 15.15 läks buss Tartu. Paar tundi sai kodus lebotatud ja õde hoitud ning kella poole 9ks sai linna mindud. Saime Camillaga kokku ja läksime kinno. Käisime 50/50 vaatamas, käras küll.. aga eelmisel päeval toimunud sünna tõttu, oli uni päris suur.. sai tukastatud veidi kinosaalis;D Umb 11ks jõudsin kotsa. Kokkuvõtteks võiks öelda, et vägagi rahul selle nv-ga :)

No comments:

Post a Comment