Wednesday, March 28, 2012

Good things take time.

Hellõõuuu, maru tihe blogija olen jälle.. Ma igaõhtu ausalt üritan, aga miski tuleb koguaeg vahele ja lõpuks ma ei viitsi. Ma üritan jälle oma minevikus mainimisväärt asju leida, aga like always, hoobilt ei tule mulle midagi pähe. Kool,trenn ja nädalavahetused. Üks nv oli Moeke 2012, finaali ei saanud, kuid ise sai rahule jääda. Kogemus oli super ;) Tõsiselt hea tunne oli tegelikult laval, kuid jalad värisesid ikka nagu ma-ei-tea-mis-asjad all. Me saime veel ülinapilt oma asjadega valma, Anneli soeng oli viimase sekundi oma ja kõik muu sätt samuti. Alles laval jõudis mulle kohale,et okou, ma olen laval. Enne suurt esinemist oli meil vaba aeg, mil me läksime Gätrini, Marilini ja Lisannega mäkki. Meil olid ülituusad soengud, + ma pidin selle korgihunniku endale pähe jätma, kuna see oli mul juba klambritega kinnitatud. Päris VÄHE tähelepanu saime linnapeal. Peale Moekest läksin koju, siis tuli Burks ja siis hakkas veel järjest inimesi juurde tulema. Veidikene läks lappama kogu see värk. Vaheajal pmst hoidsin paar päeva õde, käisin temaga igalpool.. kolmapäeval käisime Kätu ja Camillaga kinos, Projekt X'i vaatamas. Reedel läksin maale ja laupäeval läksin Keidy poole ööseks, kuhu tulid veel Kristjan ja Roven kh. Väga tore oli :) Ja nagu ikka ma ei kujuta ette ka, mis kell me magama saime. Öösel keerati kella ka, seega ma ei mäleta, kas me ärkasime 1 v 2. Siis viis Keidy mind maale tagasi ja pärast seda tulime Tartu. Esmaspäeval käisin jälle kenasti koolis ja trennis ning eile käisin Roveniga kinos, 21 Jump Street'i vaatamas, väga hea film oli;) Ja ma vist ei pea enam ütlema, et täna oli kool. Ja ilmselgelt tahab proua Põhjala mind saata kõnevõistlusele, selle kõnega mida tegime äkki esimesel v teisel veerandil.. võite 3x arvata, kas see kõne on mul veel alles.
+ Kella 6ks läksin trenni, enne seda klõpsutasime ka Burksiga Tammekal.. pärast trenni ka veel.
Mainin veel seda, et järgmine nädal tuleb blogimisele jälle paus, pühapäeval lähme perega Egiptusesse.. ootan juba :)

No comments:

Post a Comment