Sunday, March 4, 2012

I'm sorry that I'm sometimes not good enough.

Olen tihe blogija, teantean.. Mul pole absoluutselt mingit blogimise tuju, aga kunagi peaks ju selle ära tegema ja kui ma seda kohe ei tee, teen seda 2 nädala pärast jeje.. Peaks alustama 20dast veebruarist, aga kuna ma nvn detailselt kõike ei mäleta siis teen väikse ülevaate tervest nädalast. Esmaspäev- neljap käisin koolis, esmasp ja kolmap oli trenn, teisipäeval läksime Pikuga linna ja pärast seda käisin Roveniga kinos. Reede läksime perega Tlna, laup tulime tagasi. Mingiaeg tuli Elerin minu juurde, sättisime ja läksime kooli juurde, kus me pidime ootama ja ootama ja ootama ja ootama.. Lõpuks tuli auto järgi ja liikusime mingi venna poole. Nimesid ei hakka kirjutama, kõiki ei tea ka. Äüöõ, öösel kunagi viidi mind koju kenasti(a). Sellel nädalal käisin ka teisip Roveniga kinos ja neljapäeval käisin Kätziga linnas ja Ränduris. Trennis ja koolis käisin ka muidugi. Reedel tuli Camilla minu juurde, väike sätt ja liikusime linna. Mingiaeg ellas Burks meile ja liikusime nende juurde.Burks ja Sten ja Martin ja kes seal kõik olid.. ei jõua kõiki nimetada.. Läksime shotibaari, nimega Trepp vms.. Istusime mõned tunnid seal, pärast liikusime Burksi ja Camillaga Rocki juurde ja kutsusime Burksi isa järgi. Ta viis meid Fastersisse Camillaga, pärast kõndisime ise koju. Laup möödus niisama lebotades algul, pärast tuli Kätz ja Camilla minu juurde.. Tegime pilte ja läksime poodi, tegime oma uute söpadega pilti ka;D Mainiks veel ära, et me oleme tõeliselt hullud, terve see poeskäik oli üks tsirkus meil;D  Koju jõudsime, hakkasime SÖÖMA ja Eesti Laulu vaatama;D Siis olime niiiisama hullukesed edasi ja öösel mingi 2 ajal läksime kelgutama. Selle talve esimene kelgusõit ka tehtud;p Pärast läksime jälle sööma Fastersisse. Mingi öäõöüäöõö äkki 5-6 ajal läksime magama ja kella 1-2 ajal tõusime. Siiamaani pole enam midagi teind, VÄGA uinamuina on olla ausalt.. tahaks magadaaaaa;D

No comments:

Post a Comment